Reševanje pritožb
E 3, d.o.o. kot dobavitelj električne energije in toplote svojim odjemalcem v skladu z dobrimi poslovnimi običaji zagotavlja pregleden, enostaven in brezplačen postopek za obravnavo vprašanj, pritožb, reklamacij in drugih vlog.
Prizadevali si bomo, da na vaše pritožbe in vprašanja vedno odgovorimo v najkrajšem možnem času.
Vašo vlogo bomo obravnavali odgovorno in nepristransko.
Zavezujemo se k varovanju zasebnih podatkov in ostalih podatkov, ki nam jih boste posredovali.
Informacije o postopku reševanja pritožb najdete v Pravilniku o obravnavanju vprašanj in pritožb odjemalcev.
Izbrani izvajalec IRPS - imenovana oseba:
Odvetniška pisarna Devetak in partnerji d.o.o.
Prvomajska 23, 5000 Nova Gorica
telefon: 05 300 14 00
elektronski naslov: info@devetak.si
spletni naslov: http://www.devetak.si/sl/irps.
Poročila o rešenih pritožbah
Naprava + elektrikaE3 Ekstra
Elektrika po zajamčeni ceni skupaj z napravo na 24 obrokov brez obresti!
brezplačna dostava | enostavno odplačevanje | spletni nakup