Reševanje pritožb | E3

Reševanje pritožb

E 3, d.o.o. kot dobavitelj električne energije in toplote svojim odjemalcem v skladu z dobrimi poslovnimi običaji zagotavlja pregleden, enostaven in brezplačen postopek za obravnavo vprašanj, pritožb, reklamacij in drugih vlog. 

Prizadevali si bomo, da na vaše pritožbe in vprašanja vedno odgovorimo v najkrajšem možnem času.

Vašo vlogo bomo obravnavali odgovorno in nepristransko.

Zavezujemo se k varovanju zasebnih podatkov in ostalih podatkov, ki nam jih boste posredovali.

Informacije o postopku reševanja pritožb najdete v Pravilniku o obravnavanju vprašanj in pritožb odjemalcev

 

Izbrani izvajalec IRPS - imenovana oseba:

Odvetniška pisarna Devetak in partnerji d.o.o.
Prvomajska 23, 5000 Nova Gorica
telefon: 05 300 14 00
elektronski naslov: info@devetak.si
spletni naslov: http://www.devetak.si/sl/irps.
 

Poročila o rešenih pritožbah

Naprava + elektrikaE3 Ekstra

Elektrika po zajamčeni ceni skupaj z napravo na 24 obrokov brez obresti!

brezplačna dostava  |  enostavno odplačevanje  |  spletni nakup

Več o E3 Ekstra