E 3-jev kontaktni center z najvišjimi ocenami | E3

E 3-jev kontaktni center z najvišjimi ocenami

16. 03. 2017

Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) je v sodelovanju z Mednarodnim inštitutom za potrošniške raziskave (Mipor) izvedla primerjalno ocenjevanje klicnih centrov šestih največjih dobaviteljev električne energije.  

E 3-jev kontaktni center je dosegele najvišjo skupno oceno. Pri zadovoljstvu s storitvami klicnih centrov sta najpomembnejša kakovost odgovorov – prave informacije in čas čakanja. Ta dva dejavnika sta zato predstavljala glavnino ocene. Poleg tega pa se E 3-jev kontaktni center lahko pohvali kot najhitreje odziven, saj je bil čas čakanja vedno krajši od pol minute.

Podrobnosti primerjalnega ocenjevanja so dostopne na spletni strani www.potrosnikovZOOM.si

Prijava na E-novice

Privolitve

Prosimo izberite, katere vrste obvestil želite prejemati.

E 3, d.o.o., Prvomajska ulica 21, 5000 Nova Gorica (kontakt DPO: dpo@e3.si) bo vaše osebne podatke na podlagi vašega soglasja in do preklica uporabil za namen pošiljanja naših ponudb in aktivnosti. Če se odločite, da vam pošiljamo vam prilagojene novice, bomo vaše podatke, ki jih pridobimo med našim sodelovanjem, uporabili za namen neposrednega trženja na podlagi profiliranja oz. segmentiranja. Od prejemanja se lahko kadarkoli odjavite preko povezave v prejetem e-sporočilu. Podrobneje si o obdelavi za ta namen lahko preberete v naši Politiki zasebnosti.

Mailchimp uporabljamo kot tržno platformo. S klikom na Naroči se strinjate, da bodo vaši osebni podatki preneseni v Mailchimp. Več o politiki zasebnosti Mailchimpa si preberite tukaj.